söndag 9 oktober 2011

Så gick ännu en helg

Jag håller på att få så himla långt hår nu, för jag vet liksom inte vad jag vill göra av det. Ska jag låta det växa och bli platt som en pannkaka och klipp världens lugg eller ska jag klippa av det till en liten fluffig pagé igen? Detta tål tydligen att tänkas på i månader...

Idag har varit en bra dag. Jag och Andreas åt en brakfrukost- ägg, bacon, grapefrukt, färsk baguette och rökt skinka. Frukost kan var så gott och andra gånger så äckligt! Resten av dagen vi ägnat oss åt att packat upp massa saker i lägenheten och eftersom det var Andreas lådor och Andreas har minne som en guldfisk så var det som julafton. Nu vet vi i alla fall att vi äger både brödrost, elvisp och (trasig) mixer. Vi har enormt mycket skålar och enormt mycket glas. Dessutom har vi varit och köpt världens finaste tallrikar från ikea, som jag gick runt och var helt lycklig åt hela dagen.

Imorgon börjar nya praktiken meds indiskas regionsmerchandiser, det ska bli väldigt spännande! Är helt kolugn inför detta, insåg att jag faktiskt har varit på fyra olika praktiker på ett år så jag börjar väl bli van.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar