onsdag 14 oktober 2015

En låt, en rätt, ett par skor.


En låt
Idag är det 19 år sedan As long as you love me släpptes. Jag var alltså bara nio år då den spelades på MTV hela tiden. Minns den smöriga videon så mycket, att jag tyckte att Brian var svintöntig (mest för att jag tyckte att han var fulast, jäkligt ytlig nioåring) och jag minns den superenkla texten än idag. Gillar nog den här låten bättre idag än jag gjorde då faktiskt!

En rätt
Den här rätten som jag hittade på Fornis blogg idag. Swedish toast: "kanelbröd doppat i pannkakssmet, som friteras och serveras med färska bär och sirap". Restaurangen är Strandvägen 1. My god! Jag måste gå dit och smaka.

Ett par skor
Reptile embossed leather sneakers från & Other Stories. Tänk att glida fram i dessa mjuka snygga pjucks. Älskar Stories och särskilt deras accessoarer, så mycket fint och bra kvalitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar