onsdag 20 augusti 2014

Min lediga dag och Lindsay



Denna regniga onsdag är jag ledig. Jag har jobbat så mycket i sommar att jag märker att jag blir lite ställd av att vara ledig. Så mycket tid att förfoga över! Jahapp så jag har ringt lite jobbsamtal, varit en snabbis i outleten (herregud vad mycket skit på en och samma plats) och tittat på Lindsay. 

Det sista är en dokumentärserie gjord av Oprah om Lindsay Lohans comeback från rehab. Hon ska starta ett nytt liv som nykter och försöka bli anställd som skådespelerska igen. Syftet med dokumentären är att visa att hon är på rätt bana igen. Efter att ha sett den tycker jag att hon är som ett stort barn som inte kan ta hand om sig själv eller komma i tid och som låter sitt dåliga humör gå ut över alla runt omkring sig som bara försöker passa upp på henne. 

När t.ex. en flyttbil kommer över till Lindsay med grejer från hennes gamla hus i LA så orkar hon inte gå ner till den och titta vad som är i, utan flyttkillarna får bära upp allt till hennes lägenhet. Efter några timmar orkar hon kliva upp ur sin säng, då tittar hon på allt, säger "Oh my god" och sedan får allt bäras ner i flyttbilen igen. När de har gjort det kommer hon på att det kanske låg några lakan i en kartong som hon ville ha och vill att de ska plocka fram dem ur den proppfulla flyttbilen. Bland annat. Motsatsen till jordnära helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar