torsdag 14 augusti 2014

du du säger att du saknar mig, den mat jag lagade en gång, det gör jag med för jag lagar inte mat längre.

Hata mig inte men gud vad skönt det är med det svalare vädret och att mörkret kommer lite snabbare om kvällarna. Äntligen kan man slappna av igen, efter att ha gått runt med värmeslag och fotsvett i två månader. Jag laddar inför popaganda och lyssnar på den passande låten Hösten kommer med Vit Päls.

Ikväll så är jag inne i ett riktigt inredningsflow, något som brukar komma till mig under hösten. Jag vill byta ut tevebänken, vilket känns som att det är huvudämnet på min blogg så ofta som jag skriver om det, men det är bara så dyrt. Annars skulle jag gjort det för länge sedan. Dessutom så har H&M Home fått in en jättefin höstkollektion. När Andreas var och fjällvandrade kom jag på att vårat sovrum är ogästvänligt och det är så klart något jag vill råda bot på. Jag skulle vilja omvandla det till ett hotelligt sovrum med stoppad sänggavel med klädda knappar, vackert överkast med kuddar i pasteller eller grått.

Här är några fina saker från H&M home som skulle passa så fint i vårt sovrum. Tänker mig att det skulle se ut lite så här, fast mindre pråligt liksom:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar