söndag 28 juli 2013

Juli ur min kamera

Det är knepigt att skriva blogg på sommaren. Jag jobbar så mycket, och när jag inte gör det så hittar jag oftast på något alternativt ligger i soffan och tittar på Million Dollar Listing NY. Dessutom känns allt så trivialt att skriva om ibland. Här kommer lite snapshots från vad jag haft för mig på senare så vi kommer ikapp lite.

 Jag och Andreas gjorde en utflykt till Uppsala över en dag.

Jag har aldrig varit i Uppsala på valborg men fann vissa sena vårtecken även nu.

Vi lyxfikade men jag drog nitlotten. Tycker citronpaj ska vara syrlig, inte sockersöt.

Det var mycket varmt. Alltid. Hela tiden.

Jag har legat och läst på gräsmattan utanför vårt hus. Man ser att den här bilden är tagen för ett tag sedan för efter några veckor med 25gradigt senare ser nu gräsmattan ut som en gul knastrig savann.

Jag fick feeling och bakade hallonmuffins med kokostopping. 

Jag tog med dem till jobbet, men där går alla på några slags hälsodieter. Snart har jag smällt i mig alla muffins själv och jag liknar allt mer en muffins i konsistensen.

Igår var jag och såg Känn ingen sorg med mina syskon. Helt okej film. Men mysigast var efteråt när vi satt ute och drack öl och det var alldeles ljummet i luften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar