fredag 11 januari 2013

we fall in love by accident, a heavenly coincidence.


 Nu. Precis nu så blev jag smällmätt på vintern. Det är bara för att det känns som att den här våren kommer bli så himla fantastisk:

- Jag är hemma i Stockholm och kommer änt-lig-en få se körbärsträden blomma i kungsan.

 - Jag ska klippa tillbaka mitt page, eller ha jättelångt hår och min lugg ska äntligen ha växt ut.  Fotot är från en bra pagedag 2009.


- Min klass och jag har planerat så mycket kul. Vi ska gå på torsdagspuben på Universitet, ha maskerad, ha en utgång som fullkomligt spårar ur, etc.

 - När allt det här roliga händer vill jag att det ska vara grusiga gator, ljusa kvällar och att det ska dofta obeskrivligt gott i luften, helt av sig själv. Och jag ska ha jeansjacka och tunn klänning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar