torsdag 17 januari 2013

Två möten

Så äntligen fick jag träffa Elinor! Det har ju hänt så mycket grejer i hennes liv så det känns som att  vi är medelålders nu. Hon ska sälja sin lägenhet och flytta till Nynäshamn till sin kille. Då tänker jag bara "Hallå, vi är ju 13 år och trickfilmar Blair witch project i skogen, du kan inte flytta till Nynäshamn bara så där!". Nej, men på riktigt kan jag få lite skräck och känna att tiden går för snabbt. Snart står man där med tre barn som har vinterkräksjukan, ungefär.

Jag och Elinor fikade på Vetekatten där jag också träffade Miriam, som skriver en blogg som jag har läst i en hel massa år. Den handlar om bakverk och om hennes fäbless för 40tal. Trots att det kanske blev ett lite stressat hej i fikakön så tycker jag att Miriam verkade lika trevlig som på sin blogg. Kul!

Miriam, vars fina blogg ni kan läsa här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar