onsdag 9 januari 2013

drömbadrummet

I vår har Andreas och jag pratat om att göra om badrummet. Det vi har nu är i princip original från -66, alltså lite halvdeppigt och slitet. Att ha ett fint badrum är nästan höjden av lyx i mina ögon. Om man tittar i min inspirationsmapp så blir det snabbt klart att och om jag fick bestämma, skulle badrummet vara vitt och turcosgrönt.



Det här fantastiska badrummet som jag har för mig är renoverat utifrån sin ursprungliga 20-talsstil hittade jag på byggfabriken.

Så fint med svart/vitt till grönt och så muminillustrationer!

Badkarsdrömmen!

 (Tror de sista bilderna är från hemnet, men är inte helt hundra.)
Något sådant här lösning med färgerna tror jag det kan bli för oss som inte är miljardärer, en turcosgrön duschhörna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar