söndag 4 september 2011

sista helgen i GBG

Audrey Hepburn med Givenchys original 
"little black dress" i Breakfast at Tiffanys

Imorgon börjar en ny vecka med en ny kurs. Den här gången är det Projektledning och jag är livrädd att jag ska behöva projektleda...
Förra veckan avslutade vi ju Mode och Trender-kursen, vilket jag älskade. Det var så himla kul, bästa kursen hitintills! Så nu funderar jag på om det kanske är mode jag ska fortsätta plugga när skolan är slut.

Helgen då? Jo den har minst sagt varit degig. Igår kväll hade jag och Lisa en privat barrunda (mötte upp med Elin och Linn från klassen), vilken slutade med att vi vaknade i morse med pengaångest och möra kroppar. Detta var sista helgen i GBG fram tills November. Känns ju bara så skumt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar