torsdag 15 september 2011

Är så himla roligt just nu

1. Jag är ledig fredag, lördag, söndag och det känns så jäkla nice.

2. Andreas och jag ska välja färg till lägenheten och sedan måla hela helgen. Jag tror jag väljer... vitt! Det kommer finnas många tavlor så oroa er inte för att det ska bli tråkigt.

3. Praktiken. Äntligen har jag börjat landa lite i den och det känns jättekul. För egentligen, tänk om jag fått veta när jag stod på mitt gamla jobb, klockan var kvart över sex en måndag, jag hade sorterat och vikt om allt och jag visste att det inte skulle komma en kund på två timmar. Tänk om jag hade då hade vetat att jag skulle stå och slänga ihop jeansstilleben och hipsterdockor hela dagarna! 

1 kommentar:

  1. Hade det funnit en gilla knapp, hade jag tryckt på den!

    SvaraRadera