onsdag 7 september 2011

Lillasyster.

Min lillasyster och jag är nog ganska olika. Hon gillar mest jord och hundar och skulle nog helst leva som Bo Landin om hon fick välja. Men ändå så är vi samtidigt väldigt lika och hon är den bästa lillasystern man kan önska sig.

Dog av garv när jag läste det här på hennes blogg:
"Sen är jag glad för att min världs bästa storasyster kommer äntligen till Stockholm igen på torsdag! Min syster har inte riktigt alls samma intresse som mig för djur. Hon gillar mest kläder, konstiga prylar och storstaden. Möjligtvis att hon kan tänka sig att skaffa sig en gammal lat bichon frisé när hon är 80 år men där går gränsen. Friluftsliv och att ha ”bekväma och fula kläder” är det värsta hon vet. Dessutom är hon pälsdjurallergiker (tack gode gud för att det inte blev tvärtom!).
Och som när jag var i Shimoni det var smutsigt, svettigt, vi klättrade i träd och tittade på vilda djur. Hon åker hellre till Tokyo och New York! Det säger väl det mesta? I vilket fall är hon den bästa systern i världen och är nog den bästa människan i världen på presenter!"

1 kommentar:

  1. Vem tror du jag fick inspiration ifrån när jag fixade mig inför frukosten (ref. bild nr 1)!

    SvaraRadera