tisdag 22 juli 2014

I´m free to be whatever I, whatever I choose and I sing the blues if I want, free to say what ever I like if it´s wrong or right it's allright

Det här med sommarbloggning var tydligen inte min grej. Känner mig så oerhört trött just nu. Har jobbat nonstop (alltså verkligen öppning till stängning i butiken där jag jobbar) sedan en vecka tillbaka. Och det märks att kroppen och huvudet inte är vana vid tempot. Längtar bara efter en rejäl sovmorgon. Vet ni när det kommer hända? Om nio dagar, på torsdag nästa vecka är jag ledig. Blöööeeh känner jag inför det. Men trots allt är det ganska roligt att vara tillbaka på jobbet, det är kul att hänga med alla jag gillar där och även när jag får hänga om avdelningar och så där. Alltså göra det jobb som jag en gång i tiden pluggade till. Jag känner när jag gör det att jag har det i mig på någon vänster.

I övrigt promenerar jag massor, Andreas ska knata upp för Kebnekaise vilket innebär att han ska gå in ett par gigantiska vandringskängor i den 30gradiga värmen vi har just nu. Så vi går och går och går hela kvällarna, det känns bra då jag äter massor av snacks kvällarna igenom för att inte däcka direkt. Tror också det hjälper mot den preggoliknande magen jag kom hem med efter allt gluten vi stoppade i oss i Italien. Herregud vad gott den var och herregud vad kroppen inte klarar av det.

Jo och så har jag att se fram emot att gå på popaganda i slutet av Augusti. Det är verkligen det bästa avslutet på sommaren.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar