tisdag 13 augusti 2013

Gonna party like it´s yo birthday

Imorse klev jag upp kvart i sju och lagade till en riktig amerikansk frukost. Med två stekpannor igång kände jag mig direktkvalificerad till IHOP.

Sedan tände jag födelsedagsljusen.

För idag är det nämligen den här skruttens födelsedag! Här sitter han yrvaken och försöker förbereda sig så gott han kan inför min kaloribonanza.

Det sjuka var att allt smakade precis som i USA. Vi längtade tillbaka som 17. Tänk att kliva upp på morgonen, sätta sig på ett diner och bara titta på New Yorkare som tar take away på väg till jobbet. Finns knappast något bättre i hela världen. Gud-tänk-den-som-fick-bo-där-sakna-sakna-osv.

Av mig fick Andreas ett specialtillverkat kort med medlemskort till Stockholms filmfestival i November. Storsint som jag är erbjöd jag mig att följa med och titta på alla filmer med honom. Man måste ju ställa upp för varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar