måndag 25 mars 2013

Let´s fejk!

Med bilder stulna från lite här och var tänkte jag visa lite hur min måndag var!

Jag och Anna-pyttipanna och Oliven satt först på Espressohouse och pluggade inför vår tenta. När vi fått upp till öronen med ny information tog vi en promenad ner till vattnet. Vid Grand Hotel var det röd matta och limousin och det stod en folksamling och stojade kring entrén. Vi var tvungna att undersöka vad som hände och upptäckte att de spelade in ett inslag till Let´s Dance.


Rätt vad det var var vi visst några slags statister som skulle skrika heja när artisterna forslades ut ur Grand Hotel, in i Limmon, och inför kamerorna skulle låtsas gå ut ur den till hotellet och möta alla "fans" (förbipasserande) som stod där helt "spontant" (blivit uppraggade av några slemmiga tevetyper) och hejade med "egengjorda" skyltar (utdelade av teveteamet). Jag måste ha någon slags kreddnörd i mig för jag kreverade typ av det här. Men kul!

Efter spektaklet så drack vi vårens första glas vin på Fridays i solen. Sämre måndag kan man ju ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar