söndag 9 september 2012

söndagssysslor

Cachade upp lite på mitt podcast lyssnande nu när jag fick tid. Nyss lyssnade på Alex och Sigges podcast om hur människor kan ha så betagande ansikten, och att vissa liksom förs framåt genom livet med hjälp av det. Jag tycker alltid de har så bra ämnen som jag går runt och funderar på ett tag efteråt.

Jag och Andreas har gjort yoga idag också. Jag känner mig väldigt stolt över att jag lyckades få med Andreas och jag tror han är hooked nu. Nu vet han att det inte bara är något tramsigt flum där man står i olika poser och vilar. Vi kör på dvd:n med amerikanskan Gilian och hon är helt galen, skriker "WHO´S YOUR DADDY" och så där när man svettas som värst. Nu måste vi bara skaffa yogamattor så det inte blir svettfläckar i parketten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar