fredag 24 augusti 2012

LCHF

Jag har tänkt att jag ska bli lite nyttigare framöver, typiskt höstryck som kommer över mig. Försöka att dra ner på dåligheter som jag smaskar i mig på kvällarna och ta mer promenader, inget avancerat. Men så här om dagen så lagade jag blomkålsmos efter som av en slump var ett LCHF recept och idag åt jag det till lunch med köttbullar. Nu är klockan lite över sex och jag är fortfarande så mätt så jag förstår inte hur jag ska hinna bli hungrig innan middagen. Verkligen smällmätt! Jag vet inte var jag vill komma med det här riktigt, men det kan ju vara bra att veta om man har problem att bli mätt kanske.

Ikväll ska jag laga kyckling och ris (om jag blir hungrig d.v.s.), riiiiis så jäkla gott! Vet ni vad mer som är gott? Jo pasta och godis och frukt och baguette med smör och ost!! MMMMMM!!!

(Inget LCHF för mig).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar