söndag 22 juli 2012

fruktfatet

Nej men man kanske borde ta och uppdatera den där bloggen någon gång då. Men vad ska jag skriva? Att jag kollar efter massor av jobb och känner mig stressad inför hösten, vilket för med sig att jag ifrågasätter vad jag ska bli, var jag ska bo och allt möjligt. Näe något roligare får jag ta och komma på.
Jag kanske ska skriva om att jag trivs riktigt bra på sommarjobbet och jobbar med trevliga roliga tjejer och får garva massor?
Eller borde jag skriva om i fredags då jag och Andreas tog en afterwork på snaps, för att sedan gå till Kulturhuset och se en jättemärklig utställning om en man som tecknade bögporr med meterlånga snoppar? Sedan gick vi hem och såg en nördig high school film och åt fruktfat. Kanske skulle det bli en liten rad om igår kväll när vi drack vin på balkongen med Christo, Timmy och Emma?

Äsch det får bli fruktfatet, det är ju trots allt det enda jag har kort på:

I fredags åt vi fruktfat och drack mousserande körsbärsvin, det var kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar