torsdag 26 februari 2015

Vad jag inte gör

Idén till listan kommer från Niotillfem


Vad jag inte gör:
- Jag har aldrig en kväll då jag inte snacksar på något, vad som helst, bara jag får snacksa.
- Jag gillar inte att komma in i ett rum fullt av okända personer, där jag bara känner någon enstaka.
- Jag älskar inte att kliva upp tidigt.
- Jag skurar typ aldrig.
-  Jag vill inte bo i Sverige för all framtid.
- Jag gillar inte människor som skriker när de pratar.
- Jag är inte en teflonperson som ingen stämning fastnar på, jag suger åt mig allt i min omgivning.
- Jag är inte ett fan av Game of Thrones.
- Jag ogillar rökning och bantning på alla sätt.
- Jag har aldrig ätit lever.
- Jag tycker att begreppet IQ är löjligt och tycker att alla har någon form av intelligens.
- Jag värderar inte typiskt manliga saker högre än typiskt kvinnliga.
-  Jag är verkligen inte bra på matte.
- Jag älskar inte choklad.
- Jag tycker inte om när saker är placerade osymmetriskt, tillexempel bordunderlägg. 
- Jag är inte bekväm utan smink.
- Jag vill inte att det ska gå för lång tid utan att jag får resa.
- Jag tycker inte att det är snyggt med jättelångt hår på tjejer. 

Herregud vilken utmaning att tänka ut allt detta!

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar