tisdag 17 februari 2015

önskelista februari 2015- inredning

Önskar mig en grön korgstol från IKEAs nya kollektion som heter Nipprig. Det är bara fina saker i den kollektionen! Jag vill även ha ett sådant där litet bord som är på bilden, fast i svart eller naturfärg, att ställa bredvid soffan som avlastningsbord.

...och sedan när våren kommer skulle jag inte tacka nej till att pilla in en sådan här Nipprig-minisoffa på vår minimala balkong. Om den får plats det vill säga. Älskar allt som har med korgmöbler att göra!

Den här tjusiga lampan från lagerhaus skulle vara snygg på vårt fönsterbräde.

En tavla från desenio, för en gångsskull en poster som inte kostar allt jag äger och har och lite till. Tycker alltid att när man hittar någon fin så är det någon fräsig person som har designat och så blir den superdyr. Och då blir det plötsligt ett så stooort beslut att köpa hem den där tavlan. Ett problem jag har är bara att jag dras till posters med stadsmotiv, jag har liksom redan en med New York i vardagsrummet. Kan det blir för mycket av det goda är frågan?

Den här gulliga minivasen skulle också gärna få flytta in hos mig. Perfekt för snödroppar och pyttesmå vårblommor tänker jag. Den är verkligen lik Svenskt Tenns ekollonvas, men väldigt mycket billigare (29 pix!), och det skadar ju inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar