tisdag 17 februari 2015

Tipselitips!

Det är konstigt det här med tid. Jag tycker oftast att tiden går sååå långsamt och att Februari aldrig tar slut, men när jag är på jobbet så är det som att ena sekunden kommer jag dit, andra sekunden är det lunch och sedan är det dags att gå hem. Samma sak är det med bloggen, jag tänker att jag skrev väl i förrgår eller så och då kollar jag och så har det redan gått en vecka sedan sist!

Hur som helst, idag bjussar jag på ett poddtips! En podd som får en att skratta, och kommer ut på måndagar vilket gör att jag faktiskt ser fram emot min bussresa till jobbet varje måndagsmorgon. Det är Tvillingpodden med Jessica och Angelica, som är enäggstvillingar. De pratar om hur det är att vara tvilling, men mest av allt berättar de galna anekdoter ur sina liv, säger snippa och fnissar och gnäller på sina män. Jag tror att antingen älskar man det här, eller så tycker man att det är det tramsigaste man någonsin hört. Jag tycker det är jättekul och garvar hela tiden! Förra avsnittet (avsnitt11) är ett bra avsnitt att börja på, nu börjar podden riktigt ta form och dessutom bjuder tjejerna på en jätterolig sång på slutet som jag plågat Andreas med hela kvällen. Den handlar om att städa med sitt kön. Hahaha! Ja som sagt, antingen älskar man det eller hatar det. Lyssna kan man göra tillexempel här eller i sin vanliga poddapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar