tisdag 8 september 2015

Min nya stilcrush


Jag har hittat en ny stilcrush där ute i instagramoceanen. Viktoria Dahlberg heter hon, och är syrra till en annan supersnygg inspiratör nämligen Josefin Dahlberg.


Äääälskar när man hittar någon ny bloggare/instagrammare/pinterest pinnare som kan inspirera! Tycker så mycket om hennes enkla snygga stil, som känns så himla lätt att styla till själv. Bärbart, heter det väl på modespråk!


Och som varje höst så blir jag sugen på att skaffa bob. Känner mig liksom alltid lite rivigare i kort hår, jag vill verkligen inte fastna i en sådan där typiskt ljummen tjejfrisyr i medellängd med lite etapper. Det är så lätt att halka dit när man inte kan bestämma sig. Och Viktorias bob är dessutom ombre! Skulle sno det rakt av om det inte vore för att jag inte vill färga över mitt eget röda hår.


Viktoria jobbar som retuscherare i New York och bor förstås i en typisk sådan där fräsig New York-lägenhet. Lite glimtar från den bjuds man också på på hennes insta. Framför allt mycket bra kuddinspiration tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar