torsdag 23 februari 2012

en tandis och en prinsessa

Den här dagen har haft sina ups and downs kan man säga. Nyss var jag hos tandis och lagade hål. När jag la mig ner på britsen och fick in två par händer och tre verktyg i munnen kände jag bara att nu börjar jag grina. Jag har tydligen mer skräck än vad jag trodde! Men tandis var jättesnäll (och ung! lite pinsamt) och frågade hela tiden hur jag mådde, så jag tyckte till slut det var helt okej. Om ni undrar höll jag tårarna inne också. Nu är halva mitt ansikte bortdomnat och jag kan inte prata, men hålen är lagade så livet är helt ok.


Vad mer då? Jo det har fötts en prinsessa! Den charmigaste personen i kungahuset måste definitivt vara prins Daniel som säger "Mina känslor är all over the place" under presskonferensen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar