måndag 20 februari 2012

Det är inte lätt

... att vara tjej och bjuden på bröllop. Året runt hittar man massor av fina, lite för dyra klänningar för att köpa utan en speciell anledning. Botemedlet mot detta är att se till att bli bjuden på bröllop. Direkt när det händer försvinner nämligen allt snyggt som finns i butikerna!

Greta

Ebba von Sydow i Greta

Jag har nu letat och letat efter en bra klänning och vips så är bröllopet nästa vecka. Jag står ju inte precis utan klänningar (ehm...) men som vanligt är det ingen som passar Om jag fick välja vad jag ville så skulle jag ha en silkesklänning från Greta, de är så fina så det känns som att de skulle bryta förbannelsen som vilar över klänningar till bröllop och bli burna mer än en gång. Känns dessutom som en bra investering med en klänning i en enkel modell i bra kvalitet.

Men lever man på CSN är nog det här det närmaste du kan komma en Greta; klänning i 100% silke från Samsoe Samsoe. Fin färg också! Ska ta mig in till stan imorgon och se om den är lika fin i verkligheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar