tisdag 30 december 2014

Great Gatsby-nyår

Hejhej hemskt mycket hej!
Idag är jag ledig vilket är superpraktiskt då nyårsafton är imorgon (så sjukt!!). Jag jobbar då så jag måste förbereda så mycket som möjligt idag. 

Imorgon är något av en dream come true för mig, jag ska få gå på en urflott Great Gatsby-nyårsfest. Som jag har peppat inför detta! Jag har skaffat en pälsstola som ser ut som en flådd utekatt, men den passar ju liksom med temat, jag har fixat ett långt pärlhalsband, pannband och ett hårsmycke med strass och fjädrar. Jag har alltid varit väldigt dålig på att ha hårband, jag ser liksom inte tjusig ut, mer som Axl Rose eller som en indian. Så då krävs det lite övning för att inte få en panikångestattack en kvart innan nyårsmiddagen går av stapeln. Nu tror jag att jag är förberedd. Det kanske inte blir den hetaste nyårslooken jag haft men det ska bli så skoj att få lajva lite 20tal. Andreas kommer också vara så stilig i kostym med fluga och hatt. Skål och gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar