torsdag 3 juli 2014

cheesecake och resor



Jag och Andreas är nyss hemkomna från två dygn i Prag. Har massor av bilder på lut, men det är något som tar emot så mycket med att göra jättelånga inlägg med massor av bilder. Det är helt enkelt tråkigt! När jag började blogga för hundra tusen år sedan så hade man knappast bilder på bloggen, utan det var mest text som gällde. Och det var det som fick mig på kroken. Mästerfotograf får någon annan vara, text är helt klart det sätt som jag vill förmedla mig genom om jag får välja.

Hur som helst, vädret är skit i sverige som vanligt, jag har ägnat dagen åt att fixa grejer hemma och baka en cheesecake, den första jag gjort i mitt liv. Den var jätteenkel och jättegod så det blir nog fler sådana i framtiden. Imorgon ska jag packa igen för snart bär det av mot Italien, dit jag åker med alla mina syskon, Joels tjej Cannelle och Andreas. Det känns som att det kommer bli så himla roligt, särskilt att vi alla är samlade igen på familjesemester fast alla är vuxna. Riktigt härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar