torsdag 31 maj 2012

Störd nörd överkörd

Haha, har för mig att Helen brukade säga så när vi var små?

Hur som helst känner jag mig väldigt mycket "störd nörd överkörd" just nu. Jag sitter ju med min slutrapport som är det sista jag ska skriva i mitt examensarbete och jag har nu knappt gått utanför dörren de senaste dagarna. Jag bara tackar för att det har regnat massor nu i veckan och de gånger solen har kommit fram har jag dragit ner persiennerna så jag inte ska bli bländad när jag ritar! Imorgon klockan fyra ska jag i alla fall vara klar, peppar peppar. Då är det bara examensutställningen som hägrar. Lite hemskt att det här är min sista tid i skolan och jag vill bara att den ska vara över. Egentligen vill jag ju inte alls det...

Liten ledtråd till mitt arbete. Tänkte visa mer när det är över och jag har tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar